8.20.2014

Hallstatt


Hallstatt jest malutką miejscowością położoną w Austrii nad jeziorem Halsztackim.
Miasto i jego zabytki zostały wpisane do UNESCO jako krajobraz  kulturowy.
Stare budowle, wąskie uliczki i to wszystko ukoronowane
 rozciągającym się wokół pasmem górskim i taflą błękitnego jeziora.
Doznania wzrokowe zapewnione !
Jak tylko wjechaliśmy do Hallstatt nie wiedziałam na czym skupić się
w pierwszej kolejności.
Wszystko jest tak zjawiskowe, że ciężko to wyrazić słowami.
Na pewno Hallstatt byłby nie lada gratką dla pasjonatów fotografii krajobrazowej.
Jak każde zabytkowe miasteczko jest masę straganów, sklepików
gdzie można kupić sobie regionalne piwko, pocztówki i co mnie zaciekawiło najbardziej
ręcznie robione mydełka !
Nie tylko super pamiątka, ale też rewelacyjny pomysł np na prezent.
Takie mydełko z Hallstatt przywieźliśmy naszym mamom :)
Najróżniejsze zapachy, kolory po rozmaite kształty.
Można było kupić sobie mydełko wyglądające jak ogórek kiszony, 
a do tego plasterek żółtego sera!

Mam nadzieję, że to nie była moja jedyna wizyta w tym miejscu.
Polecam wszystkim !



7 komentarzy:

  1. wow, świetne widoki, super inspirujące miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! przecudne zdjęcia! piękne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ja też ;))
    Na pewno tam pojadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!!
    Mogłabyś poklikać u mnie na blogu? będę bardzo wdzięczna! :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ale piękne zdjęcia:) uwielbiam wyjazdy, dlatego chętnie bym się tam wybrała, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń