8.07.2014

daisy dream







Pierwszą buteleczkę Daisy Dream dostałam w prezencie imieninowym od narzeczonego 27 lipca :)
I od pierwszego użycia wiedziałam, że na pewno nie będzie to ostatni flakonik.
Zapach jest bardzo delikatny, subtelny i... uzależniający !
Używałam już wielu perfum, między innymi Dior Jadore, Miss Dior i jeden z piękniejszych, Dior Addict,
ale zdecydowanie Daisy Dream powalił je wszystkie na kolana !
Jest to perfum idealny na aktualny okres letni.
To o samym zapachu, jednak należy zwrócić uwagę na bardzo ładną i stylową buteleczkę,
która chyba jako pierwsza przyciągnęła moją uwagę.
Nie tylko przecież mężczyźni są wzrokowcami... :)

Za oknem słońce w pełni, dlatego wrzucam moją Daisy do torebki
i biegnę korzystać z być może ostatnich już tak gorących dni tego lata.






Miłego dnia kochani !



3 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego zapachu :) wizualnie flakonik piękny :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. buteleczka jest przecudowna, taka urocza i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń